poniedziałek, 6 stycznia 2014

Chrzest Św. Aleksandra i nietypowe zaproszenia

Gdy ustaliliśmy że chrzest odbedzie się w drugi dzień świąt, natychmiast zająłem się projektowaniem zaproszeń. Wiedziałem że muszą być oryginalne i chyba takie były.... sami oceńcie. Tekst który sam ułożyłem, po prawo drzewo genealogiczne Aleksandra, zawierające przodków do czwartego pokolenia ze zdjęciami. Zadbałem w wszystkie szczegóły, papier, pieczęć lakowa na atłasowej wstążce.




"Będzie się działo w mieście Garwolinie
w kościele pw. Przemienienia Pańskiego 
dnia dwudziestego szóstego grudnia
roku pańskiego dwa tysiące trzynastego
o godz. 12:00
Stawi się Krzysztof Kot
i poda do chrztu dziecię swe płci męskiej
zrodzone z jego małżonki Pauliny z Błażejczyków
dnia czternastego marca roku bieżącego.
Na chrzcie świętym odbytym w dniu dwudziestym szóstym
grudnia roku pańskiego dwa tysiące trzynastego
nadane zostanie mu imę
Aleksander"



Aleksander przed wyruszeniem do rodziny, aby zapraszać na chrzest:)

Chrzest odbył się zgodnie z planem, a poniżej jedno ze zdjęć z tego jakże ważnego dla Aleksandra dnia.


Tak, wiem że mam trochę "bzika" na punkcie genealogi ;)

Ale jakby ktoś chciał podobne zaproszenie to mogę zaprojektować. 
Myślę że przyjacielom z "Branży" projekt sie spodoba.


3 komentarze:

  1. Super gratuluje pomysłu i wykonania ! pozdrawiam i życzę sukcesów nie tylko w genealogii coś podobnego próbowałem tutaj http://www.stanicki.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. rewelacja! dużo Dobra dla Malucha!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł i wykonanie, bardzo mi się podoba. Jak będę zainteresowany to się do Ciebie odezwę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń