niedziela, 14 lipca 2013

Potrafisz odpowiedzieć na tytuł tego bloga?

"Tato skąd się wziąłem?" - pewnie nie jeden rodzic usłyszał takie pytanie od swojego dziecka. Zawsze można użyć standardowych słów i zacząć opowiadać o bocianach, kwiatuszkach i motylkach, ja postanowiłem że zrobię to inaczej...

Przez przypadek trafiłem na zindeksowaną metrykę ślubu moich dziadków Laski Stefana i Natalii z d. Kalinowskiej. Metrykę odnalazłem na stronie www.genealodzy.pl i od tego wszystko się zaczęło. Można powiedzieć że miałem sporo szczęścia, przez forum poznałem Stanisława Pieniążka z Pomorskiego Towarzystwa Genealogicznego, który w dużej mierze mi pomógł udostępniając metryki na których mi zależało ze strony mojej mamy. Ze strony taty, przodków rodziny Kot pomaga  mi odszukiwać Sebastian Jędrych za co składam mu serdeczne podziękowania.

Muszę przyznać że "wciągnęło" mnie to strasznie. Słysząc jakieś nazwisko myślę czy występuje w moim drzewie, chodząc po cmentarzu myślę o przodkach, jak żyli, jak wyglądali. Na dzień dzisiejszy drzewo posiada 1200 osób i stale rośnie i rosnąć będzie.

W kolejnych postach będę starał się przedstawiac historie i osoby które są moimi przodkami.

Bloga dedykuję mojemu synowi Aleksandrowi!

Zapraszam do odwiedzin. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz