środa, 17 lipca 2013

Urodzinowy prezent!

Jestem trochę zmęczony dzisiejszym dniem - dużo emocji. Ale nie mogłem się powstrzymać i muszę się pochwalić że udało mi się znaleźć zdjęcie mojej praprababci Anieli Talarek, później Nadstawnej z domu Ocep. Aniela żyła w latach 1869-1951. Jej zdjęcie leżało u wujka. wszyscy mówili że nie mam po co tam jechać, że zdjęć tam nie znajdę... A jednak najcenniejsze jak do tej pory zdjęcie ze strony mojej mamy jest w moim posiadaniu.

Zanim opiszę całą historie związaną z praprababcią pozwolę sobie na małą prywatę. Zdjęcie praprababci postanowiłem trochę odświeżyć. Poniżej moja praca, jeszcze nie skończona...

Aniela Talarek, później Nadstawna z domu Ocep. (przed obróbką)
Aniela Talarek, później Nadstawna z domu Ocep. (w trakcie obróbki)
Jak na dzień urodzin to jeden z najlepszych prezentów jaki mogłem sobie wymarzyć!

3 komentarze:

  1. Duże szczęście. Spotkałem się z niszczeniem rodzinnych zdjęć, gdyż:
    - nie wiadomo już kto na nich jest
    - to daleka rodzina, z która kontakt i tak się urwał...

    Wojciech

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To może być najgorsze co można zrobić ze zdjęciami! Jeśli ktoś ma stare zdjęcia i chce się ich pozbyć bo np:
      - nie wiadomo już kto na nich jest
      - to daleka rodzina, z która kontakt i tak się urwał...

      To ja chętnie je przyjmę! :)

      Usuń
  2. Mam wiele starych zdjęć. Niestety krewni, którzy by coś wiedzieli już nie żyją. Nie wyobrażam sobie żebym mógł je zniszczyć. To skarb zbierany latami przez moich przodków, za który jestem im niezmiernie wdzięczny.

    Świetny blog.
    Pozdrawiam
    Tomasz-Tomek9877

    OdpowiedzUsuń