poniedziałek, 15 lipca 2013

Spontan to co lubię!

Jeden telefon i jedziemy, chociaz wizyta była planowana od kilku miesięcy. Dziś odwiedziłem ciocię Irenę Mucha z d. Zuchniak i jej męża Józefa Muchę. Tak z ciocią Ireną jak i z wujkiem Józefem łączą mnie więzi rodzinne.

Józef jest bratem Stanisława - ojca mojego wujka Grzegorza Muchy który wyszedł za siostrę mojej mamy Annę.

Irena jest mi bliższą krewną ponieważ jej mama Helena z d. Laska wyszła za Stefana Zuchniaka, a była siostrą rodzoną mojego pradziadka Władysława Laska.

Moje drzewo po tej wizycie wzbogaciło się o zdjęcia trójki rodzeństwa mojego pradziadka Władysława, a mianowicie:
Marianna Laska (daty narodzin i śmierci nie udało mi się jeszcze ustalić)


Na wózku siedzi Helena Zuchniak z d. Laska(1912-1987), która wyszła za Stefana Zuchniaka.

Na pierwszym planie siostry rodzone, od prawej Helena Zuchniak z d. Laska (1912-1987) i Zofia Mucha z d. Laska (1901-1981)
Zeskanowałem również kilkanaście innych zdjęć które wywołały nie małe wzruszenia u niektórych członków rodziny. Wizytę uważam za bardzo owocną i dającą duży wkład w moją prace nad naszą rodziną.

Rozbudowałem również drzewo o gałąź Muchów - męża mojej mamy siostry Anny. A to wszystko przez Lidkę! :)

Fajnie jest czuć jak rodzina - niby ciągle taka sama, ale na nowo odkryta staje się jeszcze większa!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz